Informacje

Informacje
10 Sierpień 2018

Informacja Komendanta Jednostki...

Komendant JW. 5430 informuje, że w dniach 13 - 19.07.2018 r., na terenie jednostki, strzelania z użyciem amunicji bojowej będą realizowane w n/w terminach: Kierunek Karliki: ...

19 Lipiec 2018

Obrady XXXVI sesji Rady Gminy Żagań

Wójt Gminy Żagań zaprasza chętnych mieszkańców gminy na obrady XXXVI sesji Rady Gminy Żagań, które odbędą się w dniu 26 lipca 2018 r. o godz. 10 00 (sala narad Urzędu...

12 Czerwiec 2018

Informacja Komendanta Jednostki...

Komendant JW. 5430 informuje, że w dniach 11 - 17.06.2018 r., na terenie jednostki, strzelania z użyciem amunicji bojowej będą realizowane w n/w terminach: Kierunek Karliki: w dniu 11.06.2018...

09 Marzec 2018

Szacowanie szkód wyrządzanych w...

Informację dotycząca zgłaszania szkód łowieckich Na terenie byłych obwodów łowieckich nr 206 i nr 207 W celu przeprowadzenia stosownego postępowania przez Urząd Marszałkowski...

01 Marzec 2018

Postępowanie z azbestem w sytuacjach...

Na terenie gminy informacji udziela: Łukasz Górnicki, tel. 684584809.

07 Luty 2018

Komunikat ZUS

Od 1 lipca 2018 r. elektroniczne zwolnienia lekarskie (e-ZLA) będą jedyną prawnie dopuszczoną formą zwolnienia lekarskiego . E-ZLA lekarze mogą wystawiać już od początku 2016 r. Wystawione przez lekarza...

zobacz wszystkie informacje

Informacje

17.09.2018

MPOiRD Logo

HARMONOGRAM wywozu odpadów

 
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o.
ul. Nowogródzka 2
68-100 Żagań
tel. 68 477 37 29
 
 
 
HARMONOGRAM  wywozu odpadów
 
z terenu gminy wiejskiej Żagań
 na okres  wrzesień  - grudzień 2018 r.
 
Rodzaj odpadu: ZMIESZANE ODPADY KOMUNALNE/ODPADY POZOSTAŁE PO SEGREGACJI, ODPADY SEGREGOWANE
Miesiąc wywozu
Wrzesień
2018 r.
Październik
2018 r.
Listopad
2018 r.
Grudzień
2018 r.
Miejscowość
 
Dzień odbioru odpadów
Stara Kopernia, Kocin, Nieradza, Jelenin, Gryżyce
3, 13, 24
4, 15, 25
5, 15, 26
3, 13, 24
Bożnów, Chrobrów
4, 14, 25
5, 16, 26
6, 16, 27
4, 14, 27
Gorzupia, Dybów, Miodnica, Pożarów
5, 17, 26
8, 17, 29
7, 19, 28
5, 17, 28
Trzebów, Rudawica, Pruszków, Łozy, Dobre nad Kwisą, Bukowina Bobrzańska
6, 18, 27
9, 18, 30
8, 20, 29
6, 18, 29
Marysin, Dzietrzychowice, Stary Żagań
7, 19, 28
10, 19, 31
9, 21, 30
7, 19, 29
Tomaszowo
4, 11, 18, 25
2, 9, 16, 23, 30
6, 13, 20, 27
4, 11, 18, 24, 31
Pojemniki i worki  należy w dniu wywozu wystawiać związane w widocznym miejscu przy drodze, przed ogrodzeniem posesji do godz. 7:00.
 
Uwaga! Do pojemnika na odpady należy wrzucać jedynie WYSTUDZONY (zimny) popiół.
 
 
Rodzaj odpadu: ODPADY WIELKOGABARYTOWE/ZUŻYTY SPRZĘT RTV I AGD
Miejscowość
Termin
Wrzesień
2017 r.
Listopad
2017 r.
Bożnów, Chrobrów,  Gorzupia, Dybów, Miodnica, Pożarów, Stary Żagań, Gryżyce
 
10
 
12
 
Stara Kopernia, Kocin, Nieradza, Jelenin, Marysin, Dzietrzychowice, Bukowina Bobrzańska
 
11
13
Trzebów, Rudawica, Pruszków, Łozy, Dobre nad Kwisą, Tomaszowo
 
12
14
 
Wywóz odpadów wielkogabarytowych należy zgłosić najpóźniej dwa dni przed planowanym terminem zbiórki. Zgłoszenia wywozu można dokonać pod nr tel. 68 477 37 29 lub osobiście w siedzibie Spółki ul. Nowogródzka 2, pokój nr 3.
Odbiór będzie odbywał się z miejsca ustalonego przez MPOiRD Sp. z o.o.  przy zgłoszeniu.  W ramach zbiórki zabierany będzie wyłącznie zużyty sprzęt RTV i AGD oraz odpady wielkogabarytowe takie jak: meble, meble ogrodowe, kanapy, fotele, dywany.
Inne wystawione odpady (nie będące wielkogabarytami bądź zużytym sprzętem RTV i AGD) nie będą zabierane. Zbiórka rozpoczyna się od godz. 7:00.
 

Załączniki

12.09.2018

Dożynki

 
 
  1. w godzinach: 31 sie 14:30 - 31 sie 18:30 miejscowości Dzietrzychowice 1 do 7a, 9 do 15b (nieparzyste), działka 29/2 30/8, 343/1.
 
 
 
  1.  w godzinach: 23 sie 08:00 - 23 sie 16:00 Dzietrzychowice 85 do 97 (nieparzyste), 98 do 106 (parzyste).
 
Komendant JW. 5430 informuje, że w dniach 13 - 19.07.2018 r., na terenie jednostki, strzelania z użyciem amunicji bojowej będą realizowane w n/w terminach:

Kierunek Karliki:
  • w dniu 13.08.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 14.08.2018 r.;
  • w dniu 14.08.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 15.08.2018 r.;
  • w dniu 16.08.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 17.08.2018 r.;
  • w dniu 17.08.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 18.08.2018 r.;
Kierunek Świętoszów:
  • w dniu 13.08.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 14.08.2018 r.;
  • w dniu 14.08.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 15.08.2018 r.;
  • w dniu 16.08.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 17.08.2018 r.;
  • w dniu 17.08.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 18.08.2018 r.;
Informacje dodatkowe:
  • w dniach 13 – 19.08.2018 r. w sektorze A Karliki i D Świętoszów prowadzone będą całodobowe zajęcia taktyczne z użyciem środków pozoracji pola walki i środków dymnych;
  • w dniach 14, 17.08.2018 r. od godz. 14.00 do godz. 20.00 w rejonie PCT Świętoszów / wzg. Artyleryjskie prowadzone będzie wysadzanie MW z ubezpieczeniem miejscowym.
19.07.2018

Obrady XXXVI sesji Rady Gminy Żagań

Wójt Gminy Żagań zaprasza chętnych mieszkańców gminy na obrady XXXVI sesji Rady Gminy Żagań, które odbędą się  w dniu 26 lipca 2018 r. o godz. 1000 (sala narad Urzędu Gminy w Żaganiu).
 
Projektowany porządek obrad:
1.   
Uchwalenie porządku obrad.
2.   
Podjęcie uchwał w sprawach:
udzielenia pomocy finansowej w 2018 roku Gminie Osiecznica;
zmiany uchwały budżetowej na 2018 r.;
ustalenia regulaminu określającego wysokość i szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego oraz za warunki pracy, a także szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz niektórych innych składników wynagrodzenia;
zasad udzielania i rozmiaru zniżek oraz zwolnienia z tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla dyrektorów, wicedyrektorów oraz nauczycieli pełniących stanowiska kierownicze w placówkach oświatowych oraz tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć dla niektórych nauczycieli, a także zasad łączenia rożnych wymiarów pensum w ramach jednego etatu;
zamiany nieruchomości.
3.
Interpelacje i wnioski.
4. Przedstawienie informacji z działalności Wójta Gminy za okres między sesjami.
5.
Przyjęcie protokołu z obrad  XXXV sesji nadzwyczajnej z dnia 5 lipca 2018 r.
Komendant JW. 5430 informuje, że w dniach 11 - 17.06.2018 r., na terenie jednostki, strzelania z użyciem amunicji bojowej będą realizowane w n/w terminach:

Kierunek Karliki:
  • w dniu 11.06.2018 r. od godz. 8.00 do godz. 02.00 w dniu 12.06.2018 r.;
  • w dniu 12.06.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 13.06.2018 r.;
  • w dniu 13.06.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 14.06.2018 r.;
  • w dniu 14.06.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 15.06.2018 r.;
  • w dniu 15.06.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 16.06.2018 r.;
  • w dniu 16.06.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 17.00 w dniu 16.06.2018 r.;
Kierunek Świętoszów:
  • w dniu 11.06.2018 r. od godz. 8.00 do godz. 02.00 w dniu 12.06.2018 r.;
  • w dniu 12.06.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 13.06.2018 r.;
  • w dniu 13.05.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 14.06.2018 r.;
  • w dniu 14.06.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 15.06.2018 r.;
  • w dniu 15.06.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 02.00 w dniu 16.06.2018 r.;
  • w dniu 16.06.2018 r. od godz. 5.00 do godz. 17.00 w dniu 16.06.2018 r.;
Informacje dodatkowe:
  • w dniach 11 – 17.06.2018 r. w sektorach A Karliki i D Świętoszów prowadzone będą całodobowe zajęcia taktyczne z użyciem środków pozoracji pola walki i środków dymnych;
  • w dniu 14.06.2018 r. od godz. 08.00 do godz. 15.00 na rzutni granatów odbędzie się rzut granatem bojowym z ubezpieczeniem miejscowym;
  • w dniach 11 – 15.06.2018 r. od godz. 15.00 do godz. 19.00 w rejonie PCT Świętoszów/Wzg. Artyleryjskie prowadzone będzie wysadzanie MW z ubezpieczeniem miejscowy.
Na początku marca bieżącego roku rozpoczął się ostatni etap inwestycji „Przebudowa drogi gminnej 007423 w miejscowości Łozy”.
 
Zadanie obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej o łącznej długości 460 m – w ramach czego powstanie:
  • nawierzchnia z betonu asfaltowego o powierzchni - 2 300m2
  • powierzchnia zjazdów, odnóg dróg - 300m2
  • pobocza utwardzone o powierzchni - 690 m2
  • pobocza zatoki autobusowej  o powierzchni - 130 m2
  • powierzchnia peronów i chodników - 165 m2
  • próg wyspowy zwalniający
Wykonawcą zadania o wartości ponad 300 000,00 zł jest Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. z Jeleniej Góry.
 
Informację dotycząca zgłaszania szkód łowieckich
Na terenie byłych obwodów łowieckich nr 206 i nr 207
 
 
 
W celu przeprowadzenia stosownego postępowania przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze – Departament Rolnictwa, Zasobów Naturalnych, Rybactwa i Rozwoju Wsi w sprawie, wniosek, powinien zawierać następujące dane:
  1.  datę stwierdzenia szkody, w przypadku szkód wyrządzonych w uprawach i płodach rolnych lub datę powstania szkody wyrządzonej w sadzie wraz z określeniem liczby uszkodzonych drzew, nie później niż 3 dni (sady 14 dni) po zauważeniu szkody;
  2. wypis z rejestru gruntów obejmujący działkę, na której wystąpiły szkody (wystawiony nie wcześniej niż 1 miesiąc od dnia stwierdzenia /powstania szkody, potwierdzający, że działka jest gruntem rolnym) a przypadku dzierżawy działki należy przesłać własnoręcznie potwierdzoną kopię umowy potwierdzającą status prawny do rozporządzania działką;
  3. dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa w przypadku, gdy poszkodowany nie może osobiście uczestniczyć w ewentualnym szacowaniu szkody;
  4. informację, czy powyższa działka jest całkowicie ogrodzona;
  5. ewentualnie dodatkowo: szacowany rozmiar strat (powierzchnia, wartość), szkic uprawy.  
Jednocześnie informuję, że względu na koniec okresu wegetacyjnego szacowanie szkód nie odbywa się w obecnej porze roku. Wszelkie prawidłowo zgłoszone szkody są przyjmowane, ale ich szacowanie będzie odbywać się na  początku wegetacji, czyli w okresie wiosny.
W celu dokładnego udokumentowania szkody wskazane jest zrobienie dokumentacji fotograficznej w formie papierowej lub cyfrowej i zachowania jej do terminu szacowania wiosennego.
 
Dokumenty można przesłać pocztą na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Rolnictwa, Zasobów Naturalnych, Rybactwa i  Rozwoju Wsi
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
 
Osoba do kontaktu w danej sprawie:
Jarosław Jaszczuk tel. 68 456 55 43, e-mail: j~.~jaszczuk~@~lubuskie~.~pl
 
 
(Utworzono na podstawie informacji Departament Rolnictwa, Zasobów Naturalnych, Rybactwa i Rozwoju Wsi, Wydział Rolnictwa Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.)

Załączniki

 
Na terenie gminy informacji udziela: Łukasz Górnicki, tel. 684584809.
 

Partnerzy

Kontakt

Urząd Gminy Żagań
Numery do wszystkich działów znajdziesz w Kontakt
68 45 84 800
e-mail
ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań
Godziny pracy:
poniedziałek 7.00-16.00
wtorek-czwartek 7.00-15.00
piątek 7.00-14.00

Napisz

Wyślij wiadomość do gminy. Wszystkie pola są wymagane.
Logo: e-line Systemy Internetowe - wykonawca serwisu internetowego