Niezbędne dokumenty:
- formularz zgłoszenia pobytu stałego, (plik PDF 1,74 MB) lub formularz zgłoszenia pobytu czasowego, (plik PDF 1,73 MB) – pobierz i wypełnij w domu albo zrób to w swoim urzędzie gminy. Możesz też poprosić urzędnika, żeby wydrukował wypełniony formularz z systemu,
- dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport,
- jeśli jesteś właścicielem lub masz inny tytuł prawny do mieszkania, w którym chcesz się zameldować – przynieś JEDEN z dokumentów, który to potwierdzi, na przykład:
- umowę cywilnoprawną, na przykład umowę najmu,
- odpis z księgi wieczystej albo wyciąg z działów I i II księgi wieczystej,
- decyzję administracyjną,
- orzeczenie sądu,
- jeśli NIE jesteś właścicielem i nie masz innego tytułu prawnego do mieszkania, w którym chcesz się zameldować, przynieś:
- dokument, który potwierdza tytuł prawny do mieszkania właściciela lub innego podmiotu,
- jeśli meldujesz inną osobę, musisz mieć dodatkowo:
- dokument, który potwierdza, że masz uprawnienie do działania w jej imieniu (np. pełnomocnictwo, orzeczenie sądu o ustanowieniu opieki, oświadczenie, że opiekujesz się osobą niepełnoletnią lub niepełnosprawną i macie to samo miejsce pobytu),
- dokument tożsamości.
- Na formularzu zgłoszenia twojego pobytu właściciel lub inny podmiot, który ma tytuł prawny do mieszkania, musi potwierdzić, że przebywasz w tym lokalu.Jeśli masz problem z uzyskaniem tytułu prawnego do lokalu lub oświadczenia właściciela, że przebywasz w jego lokalu, nadal możesz się zameldować.
Gdzie możesz złożyć wniosek:
Sprawę załatwisz:
🏛️ W urzędzie Gminy Żagań: Pokój nr: 17. (1 piętro)
Niezbędne dokumenty:
- formularz zgłoszenia pobytu stałego, (plik PDF 1,74 MB) lub formularz zgłoszenia pobytu czasowego, (plik PDF 1,73 MB) – pobierz i wypełnij w domu albo zrób to w swoim urzędzie gminy. Możesz też poprosić urzędnika, żeby wydrukował wypełniony formularz z systemu,
- dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport,
- jeśli jesteś właścicielem lub masz inny tytuł prawny do mieszkania, w którym chcesz się zameldować – przynieś JEDEN z dokumentów, który to potwierdzi, na przykład:
- umowę cywilnoprawną, na przykład umowę najmu,
- odpis z księgi wieczystej albo wyciąg z działów I i II księgi wieczystej,
- decyzję administracyjną,
- orzeczenie sądu,
- jeśli NIE jesteś właścicielem i nie masz innego tytułu prawnego do mieszkania, w którym chcesz się zameldować, przynieś:
- dokument, który potwierdza tytuł prawny do mieszkania właściciela lub innego podmiotu,
- jeśli meldujesz inną osobę, musisz mieć dodatkowo:
- dokument, który potwierdza, że masz uprawnienie do działania w jej imieniu (np. pełnomocnictwo, orzeczenie sądu o ustanowieniu opieki, oświadczenie, że opiekujesz się osobą niepełnoletnią lub niepełnosprawną i macie to samo miejsce pobytu),
- dokument tożsamości.
Aby skorzystać z usługi, potrzebujesz profilu zaufanego, podpisu kwalifikowanego, e-dowodu lub danych do logowania do bankowości elektronicznej. Sprawdź, jak założyć profil zaufany lub jak korzystać z e-dowodu.