wtorek, 17 czerwca, 2025
No Result
View All Result
   BIP Gminy Żagań
Śledź nas na Facebooku
Gmina Żagań - Oficjalny portal Gminy Żagań
Inwestuj w Gminie Żagań
  • Aktualności
    Uwaga! W piątek 20 czerwca Urząd Gminy Żagań będzie nieczynny.

    Uwaga! W piątek 20 czerwca Urząd Gminy Żagań będzie nieczynny.

    Harmonogram dostaw wody obowiązujący codziennie (do odwołania)

    Harmonogram dostaw wody obowiązujący codziennie (do odwołania)

    Uwaga! Awaria sieci telefonicznej

    Uwaga! Awaria sieci telefonicznej

    Zaktualizowany harmonogram dostawy wody na piątek i weekend (13-15.06.2025 r.)

    Zaktualizowany harmonogram dostawy wody na piątek i weekend (13-15.06.2025 r.)

    Harmonogram dostaw wody na dzień 13.06.2025 r.

    Harmonogram dostaw wody na dzień 13.06.2025 r.

    Harmonogram dostaw wody na dzień 12.06.2025 r.

    Harmonogram dostaw wody na dzień 12.06.2025 r.

  • O Gminie
    • Historia regionu
    • Walory przyrodnicze i krajobrazowe
    • Turystyka
      • Agroturystyka
      • Szlak kajakowy rzekami Kwisa i Bóbr
    • Zabytki
    • Gminna ewidencja zabytków
    • Program opieki nad zabytkami
    • Regionaliści o historii i zabytkach gminy Żagań
  • Urząd Gminy
    • Gdzie załatwić sprawy w Urzędzie?
    • Komunikaty
    • Sesje Rady Gminy
    • Rada gminy
    • RODO
    • Sołtysi i sołectwa
    • Dla mediów
    • Projekty
  • GOPS
    • Zespół Interdyscyplinarny ds. przeciwdziałania przemocy domowej
    • ZESPÓŁ INTERDYSCYPLINARNY – Przydatne adresy i telefony
    • Bezpłatna pomoc prawna
  • Dla mieszkańców
    • Plan działań – SZIT żarsko – żagańskiego obszaru funkcjonalnego na lata 2023-30
    • PSZOK
    • Usługi IT
    • Zakład Gospodarki Komunalnej
      • Oferta
    • Wnioski i deklaracje
    • Rekompensata za udział w ćwiczeniach wojskowych
    • Konsultacje społeczne
    • Spisy powszechne
      • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
      • Powszechny Spis Rolny 2020
    • Przetargi
    • Zasady cyberbezpieczeństwa
    • Konsultacje społeczne
    • Rewitalizacja
    • Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
  • AKTUALNE WNIOSKI
  • Dla biznesu
    • Strefa inwestycyjna
  • Ekologia
    • Eko Biznes
      • ALOR S.C.
      • Gospodarstwo Agroturystyczne Gościnność – Zdzisław Perz
      • Gospodarstwo Biodynamiczne w Starej Koperni
      • Gospodarstwo Rolne Jarosław Ławrowski w Rudawicy
      • Winnica Saganum
    • Harmonogram wywozu odpadów
    • Segregacja
    • Zagospodarowanie odpadów komunalnych
  • Kontakt
  • Aktualności
    Uwaga! W piątek 20 czerwca Urząd Gminy Żagań będzie nieczynny.

    Uwaga! W piątek 20 czerwca Urząd Gminy Żagań będzie nieczynny.

    Harmonogram dostaw wody obowiązujący codziennie (do odwołania)

    Harmonogram dostaw wody obowiązujący codziennie (do odwołania)

    Uwaga! Awaria sieci telefonicznej

    Uwaga! Awaria sieci telefonicznej

    Zaktualizowany harmonogram dostawy wody na piątek i weekend (13-15.06.2025 r.)

    Zaktualizowany harmonogram dostawy wody na piątek i weekend (13-15.06.2025 r.)

    Harmonogram dostaw wody na dzień 13.06.2025 r.

    Harmonogram dostaw wody na dzień 13.06.2025 r.

    Harmonogram dostaw wody na dzień 12.06.2025 r.

    Harmonogram dostaw wody na dzień 12.06.2025 r.

  • O Gminie
    • Historia regionu
    • Walory przyrodnicze i krajobrazowe
    • Turystyka
      • Agroturystyka
      • Szlak kajakowy rzekami Kwisa i Bóbr
    • Zabytki
    • Gminna ewidencja zabytków
    • Program opieki nad zabytkami
    • Regionaliści o historii i zabytkach gminy Żagań
  • Urząd Gminy
    • Gdzie załatwić sprawy w Urzędzie?
    • Komunikaty
    • Sesje Rady Gminy
    • Rada gminy
    • RODO
    • Sołtysi i sołectwa
    • Dla mediów
    • Projekty
  • GOPS
    • Zespół Interdyscyplinarny ds. przeciwdziałania przemocy domowej
    • ZESPÓŁ INTERDYSCYPLINARNY – Przydatne adresy i telefony
    • Bezpłatna pomoc prawna
  • Dla mieszkańców
    • Plan działań – SZIT żarsko – żagańskiego obszaru funkcjonalnego na lata 2023-30
    • PSZOK
    • Usługi IT
    • Zakład Gospodarki Komunalnej
      • Oferta
    • Wnioski i deklaracje
    • Rekompensata za udział w ćwiczeniach wojskowych
    • Konsultacje społeczne
    • Spisy powszechne
      • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
      • Powszechny Spis Rolny 2020
    • Przetargi
    • Zasady cyberbezpieczeństwa
    • Konsultacje społeczne
    • Rewitalizacja
    • Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
  • AKTUALNE WNIOSKI
  • Dla biznesu
    • Strefa inwestycyjna
  • Ekologia
    • Eko Biznes
      • ALOR S.C.
      • Gospodarstwo Agroturystyczne Gościnność – Zdzisław Perz
      • Gospodarstwo Biodynamiczne w Starej Koperni
      • Gospodarstwo Rolne Jarosław Ławrowski w Rudawicy
      • Winnica Saganum
    • Harmonogram wywozu odpadów
    • Segregacja
    • Zagospodarowanie odpadów komunalnych
  • Kontakt
No Result
View All Result
Gmina Żagań
No Result
View All Result
Home Aktualności

Wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor/inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań

Patryk Wilk by Patryk Wilk
30 stycznia 2023
in Aktualności
Rada Nadzorcza ogłasza konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. z siedzibą w Dzietrzychowicach

 OSO.2110.2.2023                                                                                                             Żagań, dnia 30.01.2023r.

 

WÓJT GMINY ŻAGAŃ

ogłasza nabór na

wolne stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań

 

Zgodnie z art. 13 ustawy ust. 4b z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych Wójt Gminy Żagań informuje, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Żagań, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
  • wykształcenie: wyższe techniczne (preferowane drogownictwo) lub administracyjne;
  • znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania: ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U.2023.40 t.j.), ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530 t.j.) Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2022.2000 t.j.), Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.1710 t.j.); ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2022.1693 t.j.), i przepisów wykonawczych do tych ustaw;
  • biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).

 

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe związane z oferowanym stanowiskiem pracy,
  2. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  3. zaangażowanie, samodzielność, dokładność, sumienność, obowiązkowość, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych, obiektów drogowych.
  2. Utrzymanie dróg gminnych w tym remonty nawierzchni oraz zimowe utrzymanie dróg.
  3. Utrzymanie pasa drogowego, porządkowanie poboczy, wycinka krzewów.
  4. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, w tym wymiar opłat za zajęcie pasa.
  5. Realizacja i odbiór inwestycji gminnych: dróg publicznych, sieci kanalizacyjnej i wodociągowej.
  6. Przygotowanie projektów uchwał w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych.
  7. Współpraca z zarządami dróg pozostałych kategorii w sprawie przekazywania, umów wniosków i propozycji remontów oraz inwestycji na drogach znajdujących się w ich zarządzie.
  8. Współpraca z Zespołem Uzgodnień Dokumentacji.
  9. Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami, remontami i oświetleniem ulicznym.
  10. Nadawanie nazw ulicom.
  11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z melioracją, szczególnie w zakresie konserwacji i bieżącego utrzymania urządzeń na gruntach komunalnych oraz współpracy i nadzoru nad prowadzonymi robotami melioracyjnymi.
  12. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem sieci przystanków autobusowych oraz nadzór nad urządzaniem miejsc przystankowych.
  13. Dokonywanie zamówień publicznych do wysokości 130 000 złotych oraz przygotowanie materiałów do przetargów w zakresie prowadzonych spraw powyżej progów określonych w prawie zamówień publicznych.

 

 

Warunki pracy na stanowisku ds. drogownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości

Praca biurowa oraz w terenie w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań na parterze. Budynek bez windy i podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. Praca wymagająca częstych kontaktów z interesantami, współpracy z innymi referatami, jednostkami i instytucjami, odporności na stres, umiejętności podejmowania decyzji, umiejętności pracy w zespole. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia  1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.

 

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu),
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
  7. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku pozytywnej decyzji o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV muszą być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych:

  • w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • a także zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022.530 t.j.).”

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:

Urząd Gminy Żagań

Armii Krajowej 9

68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)

w terminie do dnia 09 lutego 2023r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1500

 

Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl)

 

Obowiązek informacyjny (skrócony):

Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2017 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań.

W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej:  kontakt@ndsp.pl .

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Żagań Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

https://bip.gminazagan.pl/wakaty/8/58/wolne_stanowisko_urzednicze_-_podinspektor_2Finspektor_w_Referacie_Gospodarki_Komunalnej_Rozwoju_i_Nieruchomosci_w_Urzedzie_Gminy_Zagan/

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

No Result
View All Result
  • Aktualności
  • O Gminie
    • Historia regionu
    • Walory przyrodnicze i krajobrazowe
    • Turystyka
      • Agroturystyka
      • Szlak kajakowy rzekami Kwisa i Bóbr
    • Zabytki
    • Gminna ewidencja zabytków
    • Program opieki nad zabytkami
    • Regionaliści o historii i zabytkach gminy Żagań
  • Urząd Gminy
    • Gdzie załatwić sprawy w Urzędzie?
    • Komunikaty
    • Sesje Rady Gminy
    • Rada gminy
    • RODO
    • Sołtysi i sołectwa
    • Dla mediów
    • Projekty
  • GOPS
    • Zespół Interdyscyplinarny ds. przeciwdziałania przemocy domowej
    • ZESPÓŁ INTERDYSCYPLINARNY – Przydatne adresy i telefony
    • Bezpłatna pomoc prawna
  • Dla mieszkańców
    • Plan działań – SZIT żarsko – żagańskiego obszaru funkcjonalnego na lata 2023-30
    • PSZOK
    • Usługi IT
    • Zakład Gospodarki Komunalnej
      • Oferta
    • Wnioski i deklaracje
    • Rekompensata za udział w ćwiczeniach wojskowych
    • Konsultacje społeczne
    • Spisy powszechne
      • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
      • Powszechny Spis Rolny 2020
    • Przetargi
    • Zasady cyberbezpieczeństwa
    • Konsultacje społeczne
    • Rewitalizacja
    • Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
  • AKTUALNE WNIOSKI
  • Dla biznesu
    • Strefa inwestycyjna
  • Ekologia
    • Eko Biznes
      • ALOR S.C.
      • Gospodarstwo Agroturystyczne Gościnność – Zdzisław Perz
      • Gospodarstwo Biodynamiczne w Starej Koperni
      • Gospodarstwo Rolne Jarosław Ławrowski w Rudawicy
      • Winnica Saganum
    • Harmonogram wywozu odpadów
    • Segregacja
    • Zagospodarowanie odpadów komunalnych
  • Kontakt
ul. Armii Krajowej 9,
68-100 Żagań
Godziny pracy:
poniedziałek 7.00-16.00
wtorek-czwartek 7.00-15.00
piątek 7.00-14.00

Tel.: 68 45 84 800

urzad@gminazagan.pl

Adres do e-doręczeń

AE:PL-18367-47064-EDRIJ-22

PEŁNE DANE TELEADRESOWE »

POLITYKA PRYWATNOŚCI / RODO »

© Wszelkie prawa zastrzeżone. Urząd Gminy Żagań

No Result
View All Result
  • Aktualności
  • O Gminie
    • Historia regionu
    • Walory przyrodnicze i krajobrazowe
    • Turystyka
      • Agroturystyka
      • Szlak kajakowy rzekami Kwisa i Bóbr
    • Zabytki
    • Gminna ewidencja zabytków
    • Program opieki nad zabytkami
    • Regionaliści o historii i zabytkach gminy Żagań
  • Urząd Gminy
    • Gdzie załatwić sprawy w Urzędzie?
    • Komunikaty
    • Sesje Rady Gminy
    • Rada gminy
    • RODO
    • Sołtysi i sołectwa
    • Dla mediów
    • Projekty
  • GOPS
    • Zespół Interdyscyplinarny ds. przeciwdziałania przemocy domowej
    • ZESPÓŁ INTERDYSCYPLINARNY – Przydatne adresy i telefony
    • Bezpłatna pomoc prawna
  • Dla mieszkańców
    • Plan działań – SZIT żarsko – żagańskiego obszaru funkcjonalnego na lata 2023-30
    • PSZOK
    • Usługi IT
    • Zakład Gospodarki Komunalnej
      • Oferta
    • Wnioski i deklaracje
    • Rekompensata za udział w ćwiczeniach wojskowych
    • Konsultacje społeczne
    • Spisy powszechne
      • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
      • Powszechny Spis Rolny 2020
    • Przetargi
    • Zasady cyberbezpieczeństwa
    • Konsultacje społeczne
    • Rewitalizacja
    • Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
  • AKTUALNE WNIOSKI
  • Dla biznesu
    • Strefa inwestycyjna
  • Ekologia
    • Eko Biznes
      • ALOR S.C.
      • Gospodarstwo Agroturystyczne Gościnność – Zdzisław Perz
      • Gospodarstwo Biodynamiczne w Starej Koperni
      • Gospodarstwo Rolne Jarosław Ławrowski w Rudawicy
      • Winnica Saganum
    • Harmonogram wywozu odpadów
    • Segregacja
    • Zagospodarowanie odpadów komunalnych
  • Kontakt

© Wszelkie prawa zastrzeżone, UG Żagań

Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.ZgodaNie wyrażam zgody
Możesz zmienić swoją decyzję w dowolnym momencie klikają przycisk Zmiana decyzjiZmiana decyzji