środa, 22 marca, 2023
No Result
View All Result
   BIP Gminy Żagań
Śledź nas na Facebooku
Gmina Żagań - Oficjalny portal Gminy Żagań
Inwestuj w Gminie Żagań
  • Aktualności
    Bezpłatne szkolenia dla rolników

    Bezpłatne szkolenia dla rolników

    Komunikat Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gorzowie Wielkopolskim

    Komunikat Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gorzowie Wielkopolskim

    Ogólnopolskie dyktando z okazji Dnia Kobiet

    Ogólnopolskie dyktando z okazji Dnia Kobiet

    PFRON-  Kompleksowa Rehabilitacja

    PFRON- Kompleksowa Rehabilitacja

    LVII sesja Rady Gminy Żagań – ZMIANA TERMINU SESJI

    LVII sesja Rady Gminy Żagań – ZMIANA TERMINU SESJI

    Uwaga na silny wiatr!

    Uwaga na silny wiatr!

  • O Gminie
    • Historia regionu
    • Walory przyrodnicze i krajobrazowe
    • Turystyka
      • Agroturystyka
      • Szlak kajakowy rzekami Kwisa i Bóbr
    • Zabytki
    • Regionaliści o historii i zabytkach gminy Żagań
  • Urząd Gminy
    • Gdzie załatwić sprawy w Urzędzie?
    • Godziny przyjmowania interesantów przez wójta
    • Komunikaty
    • Sesje Rady Gminy
    • Rada gminy
    • RODO
    • Sołtysi i sołectwa
    • Dla mediów
    • Projekty
  • Inwestycje
  • Dla mieszkańców
    • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    • PSZOK
    • Usługi IT
    • Wnioski i deklaracje
      • Podatki
      • Sprawy obywatelskie
      • Rekompensata za udział w ćwiczeniach wojskowych
      • Preferencyjny zakup węgla
    • Spisy powszechne
      • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
      • Powszechny Spis Rolny 2020
    • Przetargi
  • Dla biznesu
    • Strefa inwestycyjna
  • Ekologia
    • Eko Biznes
      • ALOR S.C.
      • Gospodarstwo Agroturystyczne Gościnność – Zdzisław Perz
      • Gospodarstwo Biodynamiczne w Starej Koperni
      • Gospodarstwo Rolne Jarosław Ławrowski w Rudawicy
      • Winnica Saganum
    • Harmonogram wywozu odpadów
    • Segregacja
  • Biblioteka
  • Kontakt
  • Aktualności
    Bezpłatne szkolenia dla rolników

    Bezpłatne szkolenia dla rolników

    Komunikat Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gorzowie Wielkopolskim

    Komunikat Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gorzowie Wielkopolskim

    Ogólnopolskie dyktando z okazji Dnia Kobiet

    Ogólnopolskie dyktando z okazji Dnia Kobiet

    PFRON-  Kompleksowa Rehabilitacja

    PFRON- Kompleksowa Rehabilitacja

    LVII sesja Rady Gminy Żagań – ZMIANA TERMINU SESJI

    LVII sesja Rady Gminy Żagań – ZMIANA TERMINU SESJI

    Uwaga na silny wiatr!

    Uwaga na silny wiatr!

  • O Gminie
    • Historia regionu
    • Walory przyrodnicze i krajobrazowe
    • Turystyka
      • Agroturystyka
      • Szlak kajakowy rzekami Kwisa i Bóbr
    • Zabytki
    • Regionaliści o historii i zabytkach gminy Żagań
  • Urząd Gminy
    • Gdzie załatwić sprawy w Urzędzie?
    • Godziny przyjmowania interesantów przez wójta
    • Komunikaty
    • Sesje Rady Gminy
    • Rada gminy
    • RODO
    • Sołtysi i sołectwa
    • Dla mediów
    • Projekty
  • Inwestycje
  • Dla mieszkańców
    • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    • PSZOK
    • Usługi IT
    • Wnioski i deklaracje
      • Podatki
      • Sprawy obywatelskie
      • Rekompensata za udział w ćwiczeniach wojskowych
      • Preferencyjny zakup węgla
    • Spisy powszechne
      • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
      • Powszechny Spis Rolny 2020
    • Przetargi
  • Dla biznesu
    • Strefa inwestycyjna
  • Ekologia
    • Eko Biznes
      • ALOR S.C.
      • Gospodarstwo Agroturystyczne Gościnność – Zdzisław Perz
      • Gospodarstwo Biodynamiczne w Starej Koperni
      • Gospodarstwo Rolne Jarosław Ławrowski w Rudawicy
      • Winnica Saganum
    • Harmonogram wywozu odpadów
    • Segregacja
  • Biblioteka
  • Kontakt
No Result
View All Result
Gmina Żagań
No Result
View All Result
Home Aktualności

Wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor/inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań

Patryk Wilk by Patryk Wilk
30 stycznia 2023
in Aktualności
Rada Nadzorcza ogłasza konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. z siedzibą w Dzietrzychowicach

 OSO.2110.2.2023                                                                                                             Żagań, dnia 30.01.2023r.

 

WÓJT GMINY ŻAGAŃ

ogłasza nabór na

wolne stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań

 

Zgodnie z art. 13 ustawy ust. 4b z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych Wójt Gminy Żagań informuje, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Żagań, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
  • wykształcenie: wyższe techniczne (preferowane drogownictwo) lub administracyjne;
  • znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania: ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U.2023.40 t.j.), ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530 t.j.) Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2022.2000 t.j.), Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.1710 t.j.); ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2022.1693 t.j.), i przepisów wykonawczych do tych ustaw;
  • biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).

 

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe związane z oferowanym stanowiskiem pracy,
  2. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  3. zaangażowanie, samodzielność, dokładność, sumienność, obowiązkowość, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych, obiektów drogowych.
  2. Utrzymanie dróg gminnych w tym remonty nawierzchni oraz zimowe utrzymanie dróg.
  3. Utrzymanie pasa drogowego, porządkowanie poboczy, wycinka krzewów.
  4. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, w tym wymiar opłat za zajęcie pasa.
  5. Realizacja i odbiór inwestycji gminnych: dróg publicznych, sieci kanalizacyjnej i wodociągowej.
  6. Przygotowanie projektów uchwał w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych.
  7. Współpraca z zarządami dróg pozostałych kategorii w sprawie przekazywania, umów wniosków i propozycji remontów oraz inwestycji na drogach znajdujących się w ich zarządzie.
  8. Współpraca z Zespołem Uzgodnień Dokumentacji.
  9. Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami, remontami i oświetleniem ulicznym.
  10. Nadawanie nazw ulicom.
  11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z melioracją, szczególnie w zakresie konserwacji i bieżącego utrzymania urządzeń na gruntach komunalnych oraz współpracy i nadzoru nad prowadzonymi robotami melioracyjnymi.
  12. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem sieci przystanków autobusowych oraz nadzór nad urządzaniem miejsc przystankowych.
  13. Dokonywanie zamówień publicznych do wysokości 130 000 złotych oraz przygotowanie materiałów do przetargów w zakresie prowadzonych spraw powyżej progów określonych w prawie zamówień publicznych.

 

 

Warunki pracy na stanowisku ds. drogownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości

Praca biurowa oraz w terenie w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań na parterze. Budynek bez windy i podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. Praca wymagająca częstych kontaktów z interesantami, współpracy z innymi referatami, jednostkami i instytucjami, odporności na stres, umiejętności podejmowania decyzji, umiejętności pracy w zespole. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia  1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.

 

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu),
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
  7. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku pozytywnej decyzji o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV muszą być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych:

  • w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • a także zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022.530 t.j.).”

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:

Urząd Gminy Żagań

Armii Krajowej 9

68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)

w terminie do dnia 09 lutego 2023r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1500

 

Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl)

 

Obowiązek informacyjny (skrócony):

Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2017 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań.

W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej:  kontakt@ndsp.pl .

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Żagań Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

https://bip.gminazagan.pl/wakaty/8/58/wolne_stanowisko_urzednicze_-_podinspektor_2Finspektor_w_Referacie_Gospodarki_Komunalnej_Rozwoju_i_Nieruchomosci_w_Urzedzie_Gminy_Zagan/

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

No Result
View All Result
  • Aktualności
  • O Gminie
    • Historia regionu
    • Walory przyrodnicze i krajobrazowe
    • Turystyka
      • Agroturystyka
      • Szlak kajakowy rzekami Kwisa i Bóbr
    • Zabytki
    • Regionaliści o historii i zabytkach gminy Żagań
  • Urząd Gminy
    • Gdzie załatwić sprawy w Urzędzie?
    • Godziny przyjmowania interesantów przez wójta
    • Komunikaty
    • Sesje Rady Gminy
    • Rada gminy
    • RODO
    • Sołtysi i sołectwa
    • Dla mediów
    • Projekty
  • Inwestycje
  • Dla mieszkańców
    • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    • PSZOK
    • Usługi IT
    • Wnioski i deklaracje
      • Podatki
      • Sprawy obywatelskie
      • Rekompensata za udział w ćwiczeniach wojskowych
      • Preferencyjny zakup węgla
    • Spisy powszechne
      • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
      • Powszechny Spis Rolny 2020
    • Przetargi
  • Dla biznesu
    • Strefa inwestycyjna
  • Ekologia
    • Eko Biznes
      • ALOR S.C.
      • Gospodarstwo Agroturystyczne Gościnność – Zdzisław Perz
      • Gospodarstwo Biodynamiczne w Starej Koperni
      • Gospodarstwo Rolne Jarosław Ławrowski w Rudawicy
      • Winnica Saganum
    • Harmonogram wywozu odpadów
    • Segregacja
  • Biblioteka
  • Kontakt
ul. Armii Krajowej 9,
68-100 Żagań
Godziny pracy:
poniedziałek 7.00-16.00
wtorek-czwartek 7.00-15.00
piątek 7.00-14.00

Tel.: 68 45 84 800

urzad@gminazagan.pl

PEŁNE DANE TELEADRESOWE »

POLITYKA PRYWATNOŚCI / RODO »

© Wszelkie prawa zastrzeżone. Urząd Gminy Żagań

No Result
View All Result
  • Aktualności
  • O Gminie
    • Historia regionu
    • Walory przyrodnicze i krajobrazowe
    • Turystyka
      • Agroturystyka
      • Szlak kajakowy rzekami Kwisa i Bóbr
    • Zabytki
    • Regionaliści o historii i zabytkach gminy Żagań
  • Urząd Gminy
    • Gdzie załatwić sprawy w Urzędzie?
    • Godziny przyjmowania interesantów przez wójta
    • Komunikaty
    • Sesje Rady Gminy
    • Rada gminy
    • RODO
    • Sołtysi i sołectwa
    • Dla mediów
    • Projekty
  • Inwestycje
  • Dla mieszkańców
    • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    • PSZOK
    • Usługi IT
    • Wnioski i deklaracje
      • Podatki
      • Sprawy obywatelskie
      • Rekompensata za udział w ćwiczeniach wojskowych
      • Preferencyjny zakup węgla
    • Spisy powszechne
      • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
      • Powszechny Spis Rolny 2020
    • Przetargi
  • Dla biznesu
    • Strefa inwestycyjna
  • Ekologia
    • Eko Biznes
      • ALOR S.C.
      • Gospodarstwo Agroturystyczne Gościnność – Zdzisław Perz
      • Gospodarstwo Biodynamiczne w Starej Koperni
      • Gospodarstwo Rolne Jarosław Ławrowski w Rudawicy
      • Winnica Saganum
    • Harmonogram wywozu odpadów
    • Segregacja
  • Biblioteka
  • Kontakt

© Wszelkie prawa zastrzeżone, UG Żagań